DOOTI DONUTS wprowadza nowego Donuta Genzie


DOOTI DONUTS wprowadza nowego Donuta Genzie

Z okazji Światowego Dnia Donuta marka Dooti Donuts przygotowała we współpracy z grupą GenZie zupełnie nowego – mega owocowego – Donuta GenZie. Produkt zadebiutuje w sklepach sieci Biedronka.

 

Nowy Donut Genzie od Dooti Donuts to mega owocowa, słodka przekąska, która jest idealną, propozycją na zbliżające się letnie dni. Unikalne połączenie smaków pomarańczy i nektarynki w pysznym nadzieniu idealnie komponuje się z oryginalnym Donutowym ciastem. Całości dopełnia wyjątkowa dekoracja, którą Influencerzy wybrali, aby nadać Donutowi wyjątkowego charakteru i ducha GenZie.

W składzie nowego Donuta nie znajdziemy konserwantów, sztucznych barwników, ani tłuszczów utwardzonych. Nowy Donut Genzie jest efektem długofalowej współpracy grupy GenZie z marką Dooti Donuts, należącą do firmy Stokson.

Zależy nam, aby każdy nasz produkt był autentyczny i możliwie jak najlepiej odpowiadał oczekiwaniom młodych konsumentów. W zeszłym roku z sukcesem zrealizowaliśmy projekty z EKPIĄ wprowadzając dwa pyszne Donuty. Teraz nadszedł czas na Donuta GenZie, który jest efektem wielomiesięcznej współpracy z młodymi Twórcami, których Dooti Donuts wspiera od momentu powstania projektu – mówi Konrad Wiktor, Marketing Manager w firmie Stokson.

Twórcy z grupy GenZie otrzymali od marki Dooti Donuts pełną dowolność przy tworzeniu produktu. W rezultacie powstał wyjątkowy Donut, który jest w 100% autorskim produktem co potwierdzają autografy influencerów umieszczone na kolekcjonerskich tackach.

Zobacz również

  • Orzech w pączku dla każdego!

    Orzech w pączku dla każdego!


  • Stokson obecny na najważniejszych wydarzeniach branży spożywczej

    Stokson obecny na najważniejszych wydarzeniach branży spożywczej


    Dubaj, Hamburg, Amsterdam czy Kolonia – to tylko kilka ze wszystkich miast, które odwiedziliśmy w 2023 r. w ramach naszej działalności handlowej i eksportowej.

  • DOOTI DONUTS z wyróżnieniem w MIXX AWARDS 2023

    DOOTI DONUTS z wyróżnieniem w MIXX AWARDS 2023


    Kampania marketingowa Donutów GenZie, zrealizowana przez markę Dooti Donuts, zdobyła wyróżnienie w prestiżowym konkursie branży marketingowej – IAB Mixx Awards 2023.