DOOTI DONUTS wprowadza nowego Donuta Genzie
Z okazji Światowego Dnia Donuta marka Dooti Donuts przygotowała we współpracy z grupą GenZie zupełnie nowego – mega owocowego – Donuta GenZie. Produkt zadebiutuje w sklepach sieci Biedronka.
Nowy Donut Genzie od Dooti Donuts to mega owocowa, słodka przekąska, która jest idealną, propozycją na zbliżające się letnie dni. Unikalne połączenie smaków pomarańczy i nektarynki w pysznym nadzieniu idealnie komponuje się z oryginalnym Donutowym ciastem. Całości dopełnia wyjątkowa dekoracja, którą Influencerzy wybrali, aby nadać Donutowi wyjątkowego charakteru i ducha GenZie.
W składzie nowego Donuta nie znajdziemy konserwantów, sztucznych barwników, ani tłuszczów utwardzonych. Nowy Donut Genzie jest efektem długofalowej współpracy grupy GenZie z marką Dooti Donuts, należącą do firmy Stokson.
Zależy nam, aby każdy nasz produkt był autentyczny i możliwie jak najlepiej odpowiadał oczekiwaniom młodych konsumentów. W zeszłym roku z sukcesem zrealizowaliśmy projekty z EKPIĄ wprowadzając dwa pyszne Donuty. Teraz nadszedł czas na Donuta GenZie, który jest efektem wielomiesięcznej współpracy z młodymi Twórcami, których Dooti Donuts wspiera od momentu powstania projektu – mówi Konrad Wiktor, Marketing Manager w firmie Stokson.
Twórcy z grupy GenZie otrzymali od marki Dooti Donuts pełną dowolność przy tworzeniu produktu. W rezultacie powstał wyjątkowy Donut, który jest w 100% autorskim produktem co potwierdzają autografy influencerów umieszczone na kolekcjonerskich tackach.